Cara tanam bawang tanpa tanah... hasilnya insyaAllah terbaik

Kongsikan :


Bawang mahal sekarang, nak tanam mungkin korang payah nak dapat tanah... tapi ada cara mudah tanam bawang tanpa menggunkan tanah... macam ni


Cara tanam bawang tanpa tanah. Daun cambah segar bugar. Tanam tepi rumah je. Dah tak perlu beli daun bawang.

CARA-CARA
1. Ambil bawang merah potong bahagian atas sikit.
2. Siram bekas telur sampai lembab.
3. Masukkan bawang tadi ke dalam lekuk *bagi rapat bawah
4. Siram 2 hari 1 kali.
5. Letak tempat sedikit teduh.
6. Dalam 2 minggu lebih boleh ambil. Bergantung pada ketinggian daun bwang tu.



Selamat Membawang 





Jika anda hendak iklankan produk anda disini, sila hantar pesanan WhatsApp ke nombor telefon di bawah



1 ulasan :

Dikuasakan oleh Blogger.