Daging babi dijual dalam tin dan kaunter tidak diasingkan

Iklankan produk dan perniagaan anda bersama kami, maklumat lanjut


Kongsikan :
[04/10, 7:25 a.m.] Aku adalah Saya: assalam ust nak tanya, di tempat saya ada kedai cina yg jual daging babi dlm tin, kaunter pembayaran x diasingkan... kpdnkk dah nasihatkan dan dah xde sekarang jual daging babi dlm tin tu, adakah kaunter yg ada sekarang dikira suci kalau letak apa barang?

saya tak pernah lihat ada orang beli daging babi dlm tin tu pun... ada dua kaunter xtahu dan xpernah lihat... sekadar rasa kalau ada yg beli
[04/10, 7:48 a.m.] Ust Fauzi Haji: Wlkm slm... suci sbb daging tersebut dlm tin... dan blh berurusan dgn kauter tersebut.. yg penting yg kita beli halal... sebaiknya berjualbeli lah dgn kedai islam... kecuali kalau terpaksa.. mahal sikit tak pe... sbb jualbeli dgn org islam dpt pahala
[04/10, 7:49 a.m.] Aku adalah Saya: ramai yg tak tahu... tapi saya xde la selidik ada ke tak org beli... so anggap kaunter tu suci ye
[04/10, 7:50 a.m.] Ust Fauzi Haji: Ya..







Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.