Jual daging babi dalam tin dan kaunter tidak diasingkan

Kongsikan :


[04/10, 7:33 a.m.] Aku adalah Saya: assalam ust nak tanya, di tempat saya ada kedai cina yg jual daging babi dlm tin, kaunter pembayaran x diasingkan... kpdnkk dah nasihatkan dan dah xde sekarang jual daging babi dlm tin tu, adakah kaunter yg ada sekarang dikira suci kalau letak apa barang?

saya tak pernah lihat ada orang beli daging babi dlm tin tu pun... ada dua kaunter xtahu dan xpernah lihat... sekadar rasa kalau ada yg beli
[04/10, 8:04 a.m.] ust badrulamin: Dlm tin xpe la
[04/10, 8:18 a.m.] Aku adalah Saya: cuma terfikir tin tu juga dikira bernajis juga atau x masa diorang proses masukkan daging tu
[04/10, 8:38 a.m.] ust badrulamin: Jgn fikir lbh2 la...





Jika anda hendak iklankan produk anda disini, sila hantar pesanan WhatsApp ke nombor telefon di bawah



Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.