Mat ko belajarlah rajin2, jangan jadi macam opah ko - atuk

Kongsikan :


Seorang atok memberi kuliah subuh kpd cucunya sempena 1st day sek tahun 1.

Atok: belajar rerajin Mat. Jgn jd mcm opah kau.
Mat: knp dgn opah tok.
Atok: opah kau dah tua ni baru teringat nak sambung belajar.
Mat: eh..belajar di mana tu tok.
Atok: entah lah atok nak menyebut pun xpandai..institut  apa ke entah..menyusahkan
.atok kena antar tiap minggu
Mat: pelik tu..

Opah melaung dari dapur...sekolah apa mat oi..opah masuk institut jantung negara. Kau dengar lah atok kau tu...




Jika anda hendak iklankan produk anda disini, sila hantar pesanan WhatsApp ke nombor telefon di bawah



Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.