Gunakan ubat nyamuk organik Happyday lebih berkesan dan lebih selamat


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,


Kepada yang selalu guna ubat nyamuk sama ada jenis lingkaran atau semburan... korang patut sedar tentang bahaya bahan kimia yang digunakan. Sekarang ni kita ada satu lagi jenis ubat nyamuk organik happyday dalam bentuk setanggi, aku rasa korang patut cuba... tengok video kat bawah ni pun dah tahun tahap keberkesanannya.


Dalam satu kotak ada 30 batang, kira jimat la... yang kaki camping ke , selalu ke kebun memang elok sangat la korang pakai ubat nyamuk ni...





Cerita seorang pengguna:

"Dulu saya halau nyamuk guna penyembur aerosol, nyamuk lari sekejap tapi bau busuk menusuk hidung. Kemudian saya guna pula ubat nyamuk lingkaran di pasaran, nyamuk tiada tetapi asap juga busuk dan jika digunakan dalam tempoh panjang boleh menyebabkan penyakit kanser. Tahun lepas saya diperkenalkan oleh seorang rakan iaitu ubat nyamuk organik buatan Muslim. Mula-mula try sekotak kemudian habis je saya repeat order. Dah beratus kotak saya guna. Memang puashati. Nyamuk bukan lari tapi mati terus, boleh tengok nyamuk pening dan jatuh ke atas lantai mozek putih rumah saya. Harga pun murah. Sekotak tahan sebulan pulak tu. Ada 30 batang setanggi ubat nyamuk di dalamnya. Bau asap pun tak busuk dan tak pedihkan mata. Saya guna ubat nyamuk organik ni di rumah dan sambil berkebun. Masa memancing ikan tengah malam pun saya guna untuk elak gigitan serangga agas. Ubat nyamuk organik ni juga boleh bunuh lalat, lipas, semut dan serangga-serangga kecil yang lain." ~ En. Azali bin Zakaria, Pulau Langkawi, Kedah (Pengguna tegar ubat nyamuk organik BMF)


Ubat nyamuk organik setanggi BMF:
👉Membunuh nyamuk, lalat, lipas, semut dan lain-lain serangga. 
👉100% bahan organik. 
👉Aroma bau bunga sakura.
👉Asap tidak menyebabkan batuk dan pedih mata.
👉Sesuai digunakan di rumah, hotel, restoran, kebun dan lain-lain.
👉30 setanggi dalam sekotak untuk kegunaan sebulan. 





Ubat nyamuk ni dah pos beribu kotak setiap minggu ke semua negeri. Customer nak COD kami ada pengedar, tapi tak semua negeri ada pengedar. 

Untuk tempahan sila hubungi 0105352017 ATAU terus melalui WhatsApp:

* Promosi hari ini sehingga 31/12/2019. Jom cepat-cepat order. Sekotak RM10.
~ Buy 5 free 1
~ Buy 10 free 3




VIRALKAN ARTIKEL DI ATAS
Klik button Facebook, Twitter, WhatsApp di bawah



Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.