Cara tanam bawang tanpa tanah... hasilnya insyaAllah terbaik


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,


Bawang mahal sekarang, nak tanam mungkin korang payah nak dapat tanah... tapi ada cara mudah tanam bawang tanpa menggunkan tanah... macam ni


Cara tanam bawang tanpa tanah. Daun cambah segar bugar. Tanam tepi rumah je. Dah tak perlu beli daun bawang.

CARA-CARA
1. Ambil bawang merah potong bahagian atas sikit.
2. Siram bekas telur sampai lembab.
3. Masukkan bawang tadi ke dalam lekuk *bagi rapat bawah
4. Siram 2 hari 1 kali.
5. Letak tempat sedikit teduh.
6. Dalam 2 minggu lebih boleh ambil. Bergantung pada ketinggian daun bwang tu.



Selamat Membawang 

VIRALKAN ARTIKEL DI ATAS
Klik button Facebook, Twitter, WhatsApp di bawah



Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 ulasan :

Dikuasakan oleh Blogger.