VIDEO Dicabar makan cili "Naga Viper" tak sangka sampai jadi macam tu


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,




Nak sangatkan sahut cabaran kawan-kawan untuk makan cili Naga Viper yang merupakan antara cili terpedas didunia..


Naga Viper antara cili yang terpedas didunia tapi bukanlah yang paling pedas... itupun katanya sampai ada yang meninggal dunia sebab sesak nafas selepas makan cili ni... korang tengok video bawah ni.. macam nak mati dah brader tu dibuatnya




VIRALKAN ARTIKEL DI ATAS
Klik button Facebook, Twitter, WhatsApp di bawah


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.