VIDEO Dicabar makan cili "Naga Viper" tak sangka sampai jadi macam tu

Jika anda ada perniagaan dan produk Muslim yang hendak viralkan sila WhatsApp >Klik Disini<

Untuk carian produk Muslim
sila masukkan carian anda di bawah




Nak sangatkan sahut cabaran kawan-kawan untuk makan cili Naga Viper yang merupakan antara cili terpedas didunia..


Naga Viper antara cili yang terpedas didunia tapi bukanlah yang paling pedas... itupun katanya sampai ada yang meninggal dunia sebab sesak nafas selepas makan cili ni... korang tengok video bawah ni.. macam nak mati dah brader tu dibuatnya





Jika anda ada perniagaan dan produk Muslim yang hendak viralkan sila WhatsApp >Klik Disini<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.