Order sekarang biskut tat keluaran Dany's Cookies (pengusaha Muslim)


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,


Assalam..

Ada tak kat sini penggemar biskut tat.. korang jangan asal raya je nak mencari biskut... sekarang dah jadi trend biskut-biskut yang kita hadap masa raya tu orang jadikan goodies kenduri kahwin...

Ok hari ni aku nak up bisness orang kampung aku yang mengusahakan biskut Tat...

Nama : Dany's Cookies
Produk : Specialist Biskut Tat
Lokasi : No.6 Jalan Parit 1 Banat, 45300 Sg Besar, Selangor. 


tengok warna kuning keemasannya pun dah geram dengan inti jem nenas yang merecik dalam mulut...



Apalagi jom tempah sekarang... jangan dah nak dekat raya baru nak tempah... yang nak buat kenduri kahwin pun boleh jadikan goodies..

Nak tempah terus WhatsApp klik nombor telefon dibawah..

Klik >>> 011-28166226 




VIRALKAN ARTIKEL DI ATAS
Klik button Facebook, Twitter, WhatsApp di bawah


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.