Air Kordial buah limau Kasturi keluaran usahawan Muslim


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,



Assalam komrad semua,

Hari ni aku tak nak cerita banyak, yang penting korang baca je entri ni terus berdesup sampai lebam viralkan produk keluaran Muslim ni, Air Kordial Buah Limau Kasturi.

Air Limau Kasturi ni segarkan badan sesuai sangat jenis korang yang layu lesu berkolestrol tu.


Yang berniaga air kat pasar malam, bazar ramadan, warung dan restoran... jangan tak try jual jus ni.... padu beb

Ini gambar owner..


botol besar 1L rm16.00
botol kecil 340ml rm7.00



Korang tengok sendiri video mak-cik ni minum jus limau kasturi Zackpro... segor dia kata



Nak order terus je WhatsApp brader Sazaro ni, klik jer nombor telefon kat bawah ni..

Klik==> 0172695981




VIRALKAN ARTIKEL DI ATAS
Klik button Facebook, Twitter, WhatsApp di bawah




Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.