VIDEO ikan ape ni ? sama saiz ditelan macam tu jer


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,




Inilah ikan Wel Catfish sedara mara ikan tapah, ikan ni dah mengancam ekosistem sungai banyak negara sebab main baham je apa yang lalu depan mata termasuklah manusia sekalipun. Ikan ni boleh membesar sehingga berat ratusan kg..






Ikan makan ikan

Dengan rasa tak bersalahnya beliau menelan member se'akuarium'..dahsyat!!

Posted by Marhaen TV on Sunday, 12 March 2017



VIRALKAN ARTIKEL DI ATAS
Klik button Facebook, Twitter, WhatsApp di bawah




Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.