VIDEO ikan ape ni ? sama saiz ditelan macam tu jer




Inilah ikan Wel Catfish sedara mara ikan tapah, ikan ni dah mengancam ekosistem sungai banyak negara sebab main baham je apa yang lalu depan mata termasuklah manusia sekalipun. Ikan ni boleh membesar sehingga berat ratusan kg..






Ikan makan ikan

Dengan rasa tak bersalahnya beliau menelan member se'akuarium'..dahsyat!!

Posted by Marhaen TV on Sunday, 12 March 2017






Jika anda mempunyai perniagaan atau produk keluaran Muslim yang hendak aku iklankan sila hantar pesanan WhatsApp ke nombor telefon di bawah



Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.