VIDEO Brader ni tunjukkan cara nak diamkan anak kucing yang suka merayau

كڤد اورڠ اسلام يڠ تله چوكوڤ عمور 21 تاهون، سيلا دفتر سباڬاي ڤميليه اونتوق اندا دبنركن مڠوندي ددالم ڤيليهن راي. اورڠ اسلام يڠ تيدق امبيل ڤدولي ڤوليتيك، اكن دڤيمڤين اوليه اورڠ ڤوليتيك يڠ تيدق اكن ڤدوليكن اسلام.

ماري كيت مڽوكوڠ ڤرودوق دان ڤرنياڬان مسلم كران مسلم يڠ كاي اكن ممبريكن منفعة كڤد سلوروه اومت اسلام ملالوءي زكاة، صدقه دان واقف.



Yang suka bela kucing tu mesti lecehkan bila rumah korang banyak sangat anak kucing. Dah la suka merayau, sekali merayau entah dalam kolong mana anak kucing tu menyorok..

Jangan jadi macam admin... khayal punya hal.. ada anak kucing dibaham biawak meriam, rupa trex dikokaknya anak kucing.tu.

Ok, video kat bawah... brader ni nak tunjukkan cara nak diamkan anak kucing yang tak reti duk diam.. ingat ye anak kucing je, jangan dibuat kat anak sendiri

Ni baru betul pencinta kucing. Brader ni tunjuk Cara nk diamkan anak kucing yang gatal nak merayap. Sumber :Sang Arif SaNtai Jais

Posted by Sambal Tumis on Saturday, 1 September 2018





Jika anda ada perniagaan dan produk Muslim yang hendak kami viralkan secara PERCUMA sila WhatsApp kami Klik Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kongsikan di media sosial

No comments

Powered by Blogger.