VIDEO Brader ni tunjukkan cara nak diamkan anak kucing yang suka merayau




Yang suka bela kucing tu mesti lecehkan bila rumah korang banyak sangat anak kucing. Dah la suka merayau, sekali merayau entah dalam kolong mana anak kucing tu menyorok..

Jangan jadi macam admin... khayal punya hal.. ada anak kucing dibaham biawak meriam, rupa trex dikokaknya anak kucing.tu.

Ok, video kat bawah... brader ni nak tunjukkan cara nak diamkan anak kucing yang tak reti duk diam.. ingat ye anak kucing je, jangan dibuat kat anak sendiri

Ni baru betul pencinta kucing. Brader ni tunjuk Cara nk diamkan anak kucing yang gatal nak merayap. Sumber :Sang Arif SaNtai Jais

Posted by Sambal Tumis on Saturday, 1 September 2018









Jika anda mempunyai perniagaan atau produk keluaran Muslim yang hendak aku iklankan sila hantar pesanan WhatsApp ke nombor telefon di bawah



Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.