Laman Utama » » tak pasti air kencing atau bukan

tak pasti air kencing atau bukan

كڤد اورڠ اسلام يڠ تله چوكوڤ عمور 21 تاهون، سيلا دفتر سباڬاي ڤميليه اونتوق اندا دبنركن مڠوندي ددالم ڤيليهن راي. اورڠ اسلام يڠ تيدق امبيل ڤدولي ڤوليتيك، اكن دڤيمڤين اوليه اورڠ ڤوليتيك يڠ تيدق اكن ڤدوليكن اسلام.

ماري كيت مڽوكوڠ ڤرودوق دان ڤرنياڬان مسلم كران مسلم يڠ كاي اكن ممبريكن منفعة كڤد سلوروه اومت اسلام ملالوءي زكاة، صدقه دان واقف.


[22/10, 4:14 p.m.] Aku adalah Saya: assalam ust, pagi ni di koridor tempat kerja saya ada tompokan air berwarna mcm teh... mungkin air kencing... tapi tak pasti air kencing kucing atau anjing... nak basuh mcm biasa ke
[22/10, 5:21 p.m.] Ust Fauzi Haji: Wlkm. slm... cium.. kalau kencing anjing ke sartu.. kalau kencing kucing basuh biasa ..kalau x ada bau lap je..
[22/10, 5:29 p.m.] Aku adalah Saya: bau mmg xde... xtau air ape... tapak kaki anjing pun xde... tp area sini anjing kucing musang... ada
[22/10, 5:30 p.m.] Ust Fauzi Haji: Basuh biasa... ambik air mop
[24/10, 10:07 p.m.] Aku adalah Saya: mcm semalam .. ada air kuning kt lantai... entah knp asyik terdengar bisikan itu air kencing anjing...
[24/10, 10:09 p.m.] Ust Fauzi Haji: Istekfar.. jgn layan.. minta ampun pd Allah...
[24/10, 10:10 p.m.] Ust Fauzi Haji: Dan minta bantuan dari Allah...
[24/10, 10:10 p.m.] Aku adalah Saya: kadang2 kalau betul itu najis anjing... rasa berdosa sangat
[24/10, 10:10 p.m.] Aku adalah Saya: tak sucikan
[24/10, 10:10 p.m.] Aku adalah Saya: kadang2 fikir bab solat selama ni allah terima atau tak
[24/10, 10:12 p.m.] Ust Fauzi Haji: Minta Allah ampunkan... tujuan utk tidak waswas.. kalau betul... semuga Allah beri petunjuk
Jika anda ada perniagaan dan produk Muslim yang hendak kami viralkan secara PERCUMA sila WhatsApp kami Klik Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kongsikan di media sosial

No comments

Powered by Blogger.