tak pasti air kencing atau bukan


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,



[22/10, 4:14 p.m.] Aku adalah Saya: assalam ust, pagi ni di koridor tempat kerja saya ada tompokan air berwarna mcm teh... mungkin air kencing... tapi tak pasti air kencing kucing atau anjing... nak basuh mcm biasa ke
[22/10, 5:21 p.m.] Ust Fauzi Haji: Wlkm. slm... cium.. kalau kencing anjing ke sartu.. kalau kencing kucing basuh biasa ..kalau x ada bau lap je..
[22/10, 5:29 p.m.] Aku adalah Saya: bau mmg xde... xtau air ape... tapak kaki anjing pun xde... tp area sini anjing kucing musang... ada
[22/10, 5:30 p.m.] Ust Fauzi Haji: Basuh biasa... ambik air mop
[24/10, 10:07 p.m.] Aku adalah Saya: mcm semalam .. ada air kuning kt lantai... entah knp asyik terdengar bisikan itu air kencing anjing...
[24/10, 10:09 p.m.] Ust Fauzi Haji: Istekfar.. jgn layan.. minta ampun pd Allah...
[24/10, 10:10 p.m.] Ust Fauzi Haji: Dan minta bantuan dari Allah...
[24/10, 10:10 p.m.] Aku adalah Saya: kadang2 kalau betul itu najis anjing... rasa berdosa sangat
[24/10, 10:10 p.m.] Aku adalah Saya: tak sucikan
[24/10, 10:10 p.m.] Aku adalah Saya: kadang2 fikir bab solat selama ni allah terima atau tak
[24/10, 10:12 p.m.] Ust Fauzi Haji: Minta Allah ampunkan... tujuan utk tidak waswas.. kalau betul... semuga Allah beri petunjuk

VIRALKAN ARTIKEL DI ATAS
Klik button Facebook, Twitter, WhatsApp di bawah




Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.