Nak samak ke jika tersentuh kasut2 yang digigit anjing kat jalanan


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,



[07/10, 7:01 p.m.] Aku adalah Saya: ust baru2 ni saya ada lalu atas tanah yg basah yg mana disitu ada kasut yg sy rasa kebiasaannya digongong anjing, saya tak sentuh pun tp disebsbkan tanah tu basah..apakah najis berpindah pada kaki saya?
[07/10, 9:29 p.m.] Ust Fauzi Haji: Tn.. kalau x pasti abaikan.. kalau yakin ..najis berpindah bila basah... maka kena samak...
[07/10, 9:30 p.m.] Aku adalah Saya: saya tak sentuh pun cuma dlm keadaan lepas hujan sehari dua sebelum tu tanahnya basah...
[07/10, 9:32 p.m.] Ust Fauzi Haji: Ok. kalau kat tanah.. suci sbb kena air n tanah
[07/10, 9:34 p.m.] Aku adalah Saya: tapi saya tak fikir la... soal kasut tu datangnya sebelum ke selepas hujan... sbb sebelum ni xpernah pun dtg tempat tu... so sy anggap suci je la...
[07/10, 9:51 p.m.] Ust Fauzi Haji: Ya tn...👍😁

VIRALKAN ARTIKEL DI ATAS
Klik button Facebook, Twitter, WhatsApp di bawah




Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.