Jual daging babi dalam tin dan kaunter tidak diasingkan


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,


[04/10, 7:33 a.m.] Aku adalah Saya: assalam ust nak tanya, di tempat saya ada kedai cina yg jual daging babi dlm tin, kaunter pembayaran x diasingkan... kpdnkk dah nasihatkan dan dah xde sekarang jual daging babi dlm tin tu, adakah kaunter yg ada sekarang dikira suci kalau letak apa barang?

saya tak pernah lihat ada orang beli daging babi dlm tin tu pun... ada dua kaunter xtahu dan xpernah lihat... sekadar rasa kalau ada yg beli
[04/10, 8:04 a.m.] ust badrulamin: Dlm tin xpe la
[04/10, 8:18 a.m.] Aku adalah Saya: cuma terfikir tin tu juga dikira bernajis juga atau x masa diorang proses masukkan daging tu
[04/10, 8:38 a.m.] ust badrulamin: Jgn fikir lbh2 la...

VIRALKAN ARTIKEL DI ATAS
Klik button Facebook, Twitter, WhatsApp di bawah


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.