assalam ust nak tanya, apa hukum budak mumaiyiz yg kecing di lantai bilik mandi dlm keadaan duduk tetapi hanya membasuh kemaluannya shj tapi kaki tidak dibasuh terus keluar dan pijak karpet dan tersentuh pakaian org lain

Jika anda ada perniagaan dan produk Muslim yang hendak viralkan sila WhatsApp >Klik Disini<

Untuk carian produk Muslim
sila masukkan carian anda di bawah


[01/09, 12:51 p.m.] Aku adalah Saya: assalam ust nak tanya, apa hukum budak mumaiyiz yg kecing di lantai bilik mandi dlm keadaan duduk tetapi hanya membasuh kemaluannya shj tapi kaki tidak dibasuh terus keluar dan pijak karpet dan tersentuh pakaian orh lain
[01/09, 6:08 p.m.] ust mahyudin: Wsalam
[01/09, 6:08 p.m.] ust mahyudin: Di kira najis
[01/09, 6:08 p.m.] ust mahyudin: Kalau x nampak dimaafkan
[01/09, 6:09 p.m.] ust mahyudin: Cuma kene selalu pesan
[01/09, 6:09 p.m.] ust mahyudin: Ank saya pun camtu jugak
[01/09, 6:09 p.m.] ust mahyudin: Mmg susah budak2 ni
[01/09, 6:10 p.m.] Aku adalah Saya: tu yg payah... tau2 dah keluar tandas... jenuh ngajor... mmg kita x nampak.. tapi was2 tu ada
[01/09, 6:24 p.m.] ust mahyudin: Tulah budak
[01/09, 6:24 p.m.] ust mahyudin: Takpe kita usaha minima kan
[01/09, 6:24 p.m.] ust mahyudin: Yg selebihnya kita mintak ampun kld Allah
[01/09, 6:24 p.m.] Aku adalah Saya: sy anggap bersih je la, sbb tak nampak pun
[01/09, 6:24 p.m.] ust mahyudin: Sy pun saya anak ramai kadang2 x menang tangan


Jika anda ada perniagaan dan produk Muslim yang hendak viralkan sila WhatsApp >Klik Disini<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.