Laman Utama » » assalam ust nak tanya, apa hukum budak mumaiyiz yg kecing di lantai bilik mandi dlm keadaan duduk tetapi hanya membasuh kemaluannya shj tapi kaki tidak dibasuh terus keluar dan pijak karpet dan tersentuh pakaian org lain

assalam ust nak tanya, apa hukum budak mumaiyiz yg kecing di lantai bilik mandi dlm keadaan duduk tetapi hanya membasuh kemaluannya shj tapi kaki tidak dibasuh terus keluar dan pijak karpet dan tersentuh pakaian org lain

كڤد اورڠ اسلام يڠ تله چوكوڤ عمور 21 تاهون، سيلا دفتر سباڬاي ڤميليه اونتوق اندا دبنركن مڠوندي ددالم ڤيليهن راي. اورڠ اسلام يڠ تيدق امبيل ڤدولي ڤوليتيك، اكن دڤيمڤين اوليه اورڠ ڤوليتيك يڠ تيدق اكن ڤدوليكن اسلام.

ماري كيت مڽوكوڠ ڤرودوق دان ڤرنياڬان مسلم كران مسلم يڠ كاي اكن ممبريكن منفعة كڤد سلوروه اومت اسلام ملالوءي زكاة، صدقه دان واقف.


[01/09, 12:51 p.m.] Aku adalah Saya: assalam ust nak tanya, apa hukum budak mumaiyiz yg kecing di lantai bilik mandi dlm keadaan duduk tetapi hanya membasuh kemaluannya shj tapi kaki tidak dibasuh terus keluar dan pijak karpet dan tersentuh pakaian orh lain
[01/09, 6:08 p.m.] ust mahyudin: Wsalam
[01/09, 6:08 p.m.] ust mahyudin: Di kira najis
[01/09, 6:08 p.m.] ust mahyudin: Kalau x nampak dimaafkan
[01/09, 6:09 p.m.] ust mahyudin: Cuma kene selalu pesan
[01/09, 6:09 p.m.] ust mahyudin: Ank saya pun camtu jugak
[01/09, 6:09 p.m.] ust mahyudin: Mmg susah budak2 ni
[01/09, 6:10 p.m.] Aku adalah Saya: tu yg payah... tau2 dah keluar tandas... jenuh ngajor... mmg kita x nampak.. tapi was2 tu ada
[01/09, 6:24 p.m.] ust mahyudin: Tulah budak
[01/09, 6:24 p.m.] ust mahyudin: Takpe kita usaha minima kan
[01/09, 6:24 p.m.] ust mahyudin: Yg selebihnya kita mintak ampun kld Allah
[01/09, 6:24 p.m.] Aku adalah Saya: sy anggap bersih je la, sbb tak nampak pun
[01/09, 6:24 p.m.] ust mahyudin: Sy pun saya anak ramai kadang2 x menang tangan
Jika anda ada perniagaan dan produk Muslim yang hendak kami viralkan secara PERCUMA sila WhatsApp kami Klik Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kongsikan di media sosial

No comments

Powered by Blogger.