Masalah bayi tak selesa sebab kahak, ikut petua ni


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,



Assalamualaikum..
.
Salam jumaat..Pagi ni tergerak hati nak cuba petua yang sedang viral ni daun sireh untuk hilangkan batuk dan kahak yang di kongsi dr puan Farhain Azmi
.
Kebetulan adik ipar bagi daun sireh semalam..Malam tadi eijaz start batuk-batuk,hidung mcm ade hingus tapi tak keluar pun hingus tu..sapu minyak asmak..okay boleh tidur..
.
Pagi ni nampak tak selesa lg hidung macam tersumbat,so ibu amik daun sireh layur atas api lilin letak balm kemudian letak kat dada eijaz.
.
Kemudian tak lama tu eijaz bersin..haaaa..kuar cendol hijau..nmpk kelegaannya di situ..
.
Alhamdulillah..
.
=====================================
.
1.layur kan sireh pd api lilin/dapur
.
2.sebaiknya 2 helai, sehelai untuk dada sehelai letak di belakang badan baby
.
3.selepas layur letakkan balm/vicks pd daun sireh
.
4. Letakkan sireh di dada baby dan belakang baby.
.
5.selamat mencuba☺
.
-SHIKIN JAIZ-

sumber asal :

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=967951130024883&id=210082279145109



VIRALKAN ARTIKEL DI ATAS
Klik button Facebook, Twitter, WhatsApp di bawah



Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.