Mat ko belajarlah rajin2, jangan jadi macam opah ko - atuk


Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,



Seorang atok memberi kuliah subuh kpd cucunya sempena 1st day sek tahun 1.

Atok: belajar rerajin Mat. Jgn jd mcm opah kau.
Mat: knp dgn opah tok.
Atok: opah kau dah tua ni baru teringat nak sambung belajar.
Mat: eh..belajar di mana tu tok.
Atok: entah lah atok nak menyebut pun xpandai..institut  apa ke entah..menyusahkan
.atok kena antar tiap minggu
Mat: pelik tu..

Opah melaung dari dapur...sekolah apa mat oi..opah masuk institut jantung negara. Kau dengar lah atok kau tu...


VIRALKAN ARTIKEL DI ATAS
Klik button Facebook, Twitter, WhatsApp di bawah




Jika anda ada produk atau perniagaan Muslim nak viralkan bersama kami,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.